Kochane moje!

Na samym początku chciałabym wam cholernie mocno podziękować za te wszystkie komentarze pod Epilogiem. Szczerzyłam się, jak głupia wycierając łzy wzruszenia. Serio! Kocham was najmocniej na świecie! xx
Ale nie po to piszą tą notkę. Powiedzmy, że zastanawiam się, podkreślam ZASTANAWIAM SIĘ nad powrotem do was. Chcę jednak najpierw napisać wszystkie lub chociaż 90% rozdziałów i dopiero po tym zacząć publikować. Od razu mówię, że nie wiem kiedy to nastąpi!
W tym celu mam do was pytanie: Chcecie drugą część Sick Truth, czy może nowe opowiadanie Continuous Secrets o którym wam już kiedyś pisałam?
Czekam na wasze zdanie z krótkim uzasadnieniem pod tą notką! :)

Kocham was,
eM's xxx

19 komentarzy:

  1. Ja bym bardzi chciała 2 część Sick Truth ;) Powiedzmy że skończyło się pod wielkim znakiem zapytania bo nie wiemy czy ona będzie z Harrym czy nie. Z resztą jest to jedno z lepszych opowiadań, które czytałam. Mogę czekać nawet rok ale proszę pisz 2 część ;)
    Sophie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie umiem się zdecydować, z jednej strony chciałabym poznać dalsze losy Meg gdyż wszystko skończyło się jednym wielkim znakiem zapytania, a z drugiej mam ochotę na całkowicie nowe opowiadanie. Decyzja należy do Ciebie, ja będę szczęśliwa z powodu tego,że w ogóle wrócisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę wróć. Kocham Ciebie i to opowiadanie. Ja chciałabym drugą część. Jesteś cudowna, pamiętaj. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem zakończyłaś w prawidłowy sposób i zrobiłąś z tego najlepsze opowiadanie o zaginionym rodzeństwie jakie czytałam. Moja ciekawość co do kontynuacji tej historii jest wielka, lecz nic nie równa się z tą, która chce poznać historię bohaterów CS.
    Jednak decyzja leży całkowicie po Twojej stronie i nie ważne co zdjecydujesz - i tak zadowolisz każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście jestem za drugą częścią Sick Truth, bo jednym słowem mam sentyment do tego opowiadania !

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga cześć sick truth ...hmm..coś bardzo kuszącego , ale uważam że decyzja należy tylko i wyłącznie od ciebie .Zapewniam cię że wszystko co wyjdzie z pod twoich palców (dłoni?)ja przeczytam:)
    Pozdrawiam i czekam:)



    OdpowiedzUsuń
  7. kusząca propozycja z drugą częścia :) czekam z niecierpliwością i każda decyzja wiążąca się z powrotem do nas będzie doba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm kolejna część tego opowiadania jestem ciekawa co się stanie
    jest to jedno z najlepszych opowiadań jakie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem za drugą częścią ST, napisałaś taki otwarty epilog, że aż się prosi o kontynuację. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie przeczytałabym drugą część ST, bo bardzo przywiązałam się do bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesli o mnie chodzi to ja bym chciala kolejna czesc ST skonczylas w takim momencie ze masakra bardzo bym chciala wiedziec jak to sie zakonczyc i bd czekac tyle ile bd trzeba przywiazalam sie do tego opowiadania mimo ze zaczelam czytac wtedy kiedy wszystko zmierzalo ku koncowi ale decyzja nalezy tylko i wylacznie do cb

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga część zdecydowanie!!:3
    Wróć do nas!!! Jestem ciekawa jak tam się ułoży szczególnie z Hazzą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurdę strasznie ciężko mi wybrać....
    najlepiej jak jedno i drugie ale wiadomo że
    byłoby Ci za ciężko. Więc biorąc pod uwagę
    wszystko ja tam chcę
    2 CZĘŚĆ "Sick Truth" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądzę, że Sick Truth skończyło się w takim momencie, że jeszcze kilka rozdziałów mogłoby powstać, ale czy na pewno będzie to dobre rozwiązanie? Bo przecież tam musi się coś dziać. Czy to nie będzie wtedy przesadzone? Jestem zdecydowana tak bardzo, że aż wcale. Ale chyba wolę poznać nowych bohaterów, nowe sytuacje i zawiłości w Continuous Secret. Buziaki!
    Melody

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem za nowym opowiadaniem. Choć uwielbiam Sick Truth to jednak wydaje mi się, że Melody ma trochę racji :) Jednak nie ważne jaką decyzję podejmiesz, ja i tak będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga część! Zdecydowanie! Wielki powrót! :D
    Love xoxo
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz, na samym początku powiem Ci, że cieszę się, że postanowiłaś do nas wrócić po króciutkiej przerwie, bo bardzo ale to bardzo stęskniłam się za opowiadaniami Twojego autorstwa, Twoimi świetnymi rozdziałami i inspirującymi pomysłami. To jest dość trudne pytanie, bo niby sama Ci pisałam, że skończyłaś w takim momencie, że można by było zrobić drugą część, którą chętnie bym czytała, ale także już od wakacji nie mogę się doczekać Twojego nowego opowiadania! Zwiastun bardzo mnie zaciekawił. Wiesz, napisz to, co w tym momencie lepiej Ci się będzie tworzyło. Jeśli więcej pomysłów masz na drugą część, weź się za nią, a jeśli jest ich więcej na nowe opowiadanie, zajmij się nim. Wiedz, że ja wszystko będę chętnie czytała! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie 2 część x

    OdpowiedzUsuń