Ba dum tsss!

Witam ponownie kochane moje! xx
          Wygląda na to, że większość osób, która komentowała ostatni mój wpis jest za 2 częścią Sick Truth, co szczerze mówiąc dało mi dużo pomysłów na kontynuację przygód Maggie. Napisałam już plan na wszystkie rozdziały. W tej chwili mogę wam oznajmić, że będzie ich 22 + Prolog i Epilog. Zadowolone? Trochę? To dodam jeszcze, że mam napisany już Prolog, Rozdział 1 i połowę Rozdziału 2. Jeżeli w takim tempie będzie szło mi pisanie, to jakoś w połowie stycznia możecie spodziewać się wielkiego otwarcia drugiej części Sick Truth.
          Niebawem podam wam link do Sick Problems, gdzie będą już bohaterowie, fabuła i zwiastun! Boooże, jak się cieszę, że do was wracam, wiecie? 

Kocham was mocno, mocno, mocno!
eM's xxx

20 komentarzy:

  1. ochhh, ja też się strasznie cieszę, że wracasz:3
    szkoda tylko, że Zayn nie żyje, bo tak bardzo go kochałam:c
    nie mogę się doczekać 2 sezonu:3
    kocham cię<3

    http://liivethemomentt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też było ciężko pisać plan i nie uwzględniać jego w tym opowiadaniu, uwierz mi...

      Usuń
  2. Jak się cieszę, że wracasz. <3
    Będzie mi brakowało Zayn'a, ale będę czytała do końca. Kocham. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej kolejna część <33
    Wydaje mi się że nie skomentowałam epilogu.. przepraszam! W tamtym czasie miałam takie urwanie głowy więc pewnie czytałam w nocy na telefonie i po prostu zapomniałam ;(
    Jeszcze raz przepraszam..
    I pozostaje mi powiedzieć:
    Z niecierpliwością czekam na prolog!! <333
    Buziaki Rose xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkodzi! :) rozumiem zupełnie to urwanie głowy, bo ja jeszcze nie dawno nie wiedziałam za co się zabrać tyle miałam zajęć...

      Usuń
  4. Aaaaaaaaaaa omg bedzie 2 część *-*
    a wydawałoby się, że już nic jie mozna zrobić xd
    Czekam do polowy stycznia <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też myślałam, że nie można już nic zrobić, ale gdy zaczęłam się tak zastanawiać to wyszły z tego 22 rozdziały, haha :)

      Usuń
  5. już nie mogę się doczekać co nowego wymyśliłaś!
    czekam z niecierpliwością.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest , jest , jest !
    Nawet nie wiesz jak się cieszę. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! ♥♥
    My też się cieszymy ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Yeeeeeeeeeeaaaaaaaahhhhhhhhhhh !!!!
    Cieszę się tak, że heeej :D
    Już nie mogę się doczekać, choć wcześniej mówiłam, że jestem za nowym opowiadaniem, to z chęcią poczytam jeszcze o przygodach Maggie i to jeszcze jak:) Więc do usłyszenia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. o takkkkkk :) taki prezent na święta ;d nawet nie wiesz jak się ciesze, że bedzię kolejna czesc ;d nie mogę sę doczekać :) buziaki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz jak muy się cieszymy że wracasz i znowu będziemy rodziną xd Już się nie mogę doczekać!
    Sophie xx

    OdpowiedzUsuń
  11. takkk!!! Tak się cieszę! Nie mogę się doczekać
    Nana

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie,że wrócisz. Szkoda,że nie będzie Zayn'a :c Czekam na połowę stycznia! :* Dużo weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Awwww. Już się nie mogę doczekać, tak jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham cię, kocham cię, kocham cię!!!! Tak się cieszę, że jesteś xx

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHAM CIEEEEEEEEEE ♥ fajnie ze piszesz kolejna czesc *-* powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. jeeeeej!!! ale świetnie! Nie mogę się doczekać! :D
    dont-trust-strangeres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiesz jak się cieszę <3 już się nie mogę doczekać aż dodasz link!!
    Zapraszam także do siebie ->http://love-darlin-mouth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń